Jobbjobb & mera jobb

ger ingen tid till att sitta vid datorn, men en sånhär fredagkväll finns det faktiskt lite tid till annat :) men man mår så sjukt bra när man ligger i och jobbar såhär, härligt! Jag har även börjat att gymma, på Ester & co. i stan, sjukt bra gym! det är ett tjejgym, har köpt ett årskort och det ingår solarium & vattenmassagesäng i priset? sjukt bra! det är jättemysigt där, massa ljus och bara girlie saker.

Idag red jag runt travbanan några varv, hade tänkt intervallträna, men alltså det var sånt himla skitväder, regnet piskade oss i ansiktet och Lara ville bara sticka huvudet mellan frambenen hela tiden, BLÄ! så vi blev bara ute i 45 min. men det gick bra endå :)

Imorgon måste jag upp tidigt till stallet, börjar jobba klockan 3, så jag måste hinna rida osv före :) Hade tänkt rida ut i skog&mark imorgon, bara busa på.för på söndag så är det hoppträning för Pia eriksson som gäller, Elena är på tävling så vi får träna för Pia, Pia är en jätteduktig hopptränare som tränar och tävlar själv på 1.50 nivå. ska bli jättekul att se vad hon tycker och tänker om min typiska römerrrrrrrrrrrrrrr. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0