Hoppträning 15/5-12

Hade somsagt hoppträning för Elena idag
Idag var vi 5 stycken i gruppen, hade sagt att jag bara ville vara med om det var 3 vilket det var förra gången. Tänkte en stund bara rida tillbaka till stallet,men gav det en chans. tur det, för det var en jättebra hoppträning. vi samarbetade så bra tillsammans idag, brukar vara kanske 20tal bocksprång osv, idag var det 2 :) Sista rundan fick andreas på film, den bästa. det bara flöt på superduper. Kommer ladda upp den så fort jag får den!

Jag provade att stå i lättsits hela tiden sista rundan
och det funkade faktiskt jättebra, har inte riktigt velat ställt mig upp en hel "bana" för jag varit rädd att hon ska bocka, och då flyger jag ju av på en gång. men det flöt fantastiskt bra :) hon fick så många pussar och bamsekramar påvägen hem.

och nu spikar vi in en hopptävling på schemat:
Bräcke, den 6:e maj. blir 110 & 115, känner mig klar på 1meter och behöver lite utmaningar. Längtar jättemycket! Äntligen kommer vi ut på banerna vi också, allt för många blågula har delats ut i onödan.

Glömde skriva i förra tävlingsinlägget, tävlade en gång på njurunda rf innan den jag skrev om
. då vart vi tvåa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0