Bytt klubb

Jajamen, jag och syster har beslutat att byta klubb. och det är av många anledningar, vi har bytt till Njurunda ryttareförening. Vet inte om man ska skriva på internet allt man igentligen tycker om saker och ting, inget personligt mot någon utan helheten utav srk. sundsvalls ridklubb alltså, kanske bäst man håller det för sig själv? ofc så håller jag fortfarande på deras elitlag osvosv. men jag vill ha chansen att synas i ett lag, spelar ingen roll vilken Div. men något iallafall. jag vill ha plats på träningar, osv. Vilket jag har nu, tränar regelbundet för Elena varje söndag, vi hade tävlingsmöte och ser fram emot ett hopplag nästa år. vi ska få ett stort nytt isolerat ridhus, så vi kommer kunna ha mycket tävlingar, clinics, träningar osv :) superkul! Också gillar jag folket på njurunda, alla är glada, trevliga, värderar alla lika mycket. Jag får mycket beröm också av folket där, vilket jobb jag faktiskt gjort och gör. hur fin Lara faktiskt har blivit. nästan varenda gång jag är där så säger någon eller några någonting snällt eller bara ler och hejjar liksom? Härliga människor :) Men det är ju några små detaljer till varför jag & min syster byter klubb, men det håller jag för mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0